20 Haziran 2018 Çarşamba

Fifa 2008 için en güncel yama 2014 Transfer Yaması

2
07:26:00




Arkadaşlar bildiğiniz gibi üzerinden 10 sene işlemiş olmasına karşın bu oyunun hala oynayanları olduğunu düşünüyorum.Eski yamalarında üstünden geçerek iyi bir iş meydana çıkardığımı düşünüyorum.Premier ligden süper lige derhal derhal bütün transferleri yaptık.Oyun 2008 senesi ve biz bu oyuncuları menajer modda atmasın diye tek tek yaptık.Creation master kullanmadan yapılmış transferlerdir.2008 senesine göre uygulanabilecek en kusursuz yama diyebilirim.2012 senesinde oluşturulan CONCLUSİON PATCH 2012 ve v2 den yardım alınmıştır ama ordaki gibi oyundan atma bozukluğu yoktur. Menajerlikte 5.senesimdayım atma yok.Süperligdeki inen çıkan takımların armalarında sorun var değiştirdiğimiz vakit oyunda atmalar oluyor ama forma ve isimleri normal.

Kurulum: Bende oyun C:Program Files : EA SPORTS : FİFA 08 şeklinde kurulu siz nasıl kurduysanız ona göre ayarlarsınız.

1.AŞAMA:İndirdiğiniz linkte patch diye bir Winrar olur ona tıklayın otomatik yükleme açılacaktır. C:Program Files : EA SPORTS : FİFA 08:data da kurulu olduğunu farz ederek anlatıyorum sizinki nerdeyse o bölgeye ayarlayın.

2.AŞAMA:zdata44.big ve zdata44.bh dosyalarını tekrar dataya kopyalıyoruz ve eski dosyayla değiştiriyoruz fifa fati de aynı yere atıyoruz.BU ÇOK ÖNEMLİ ARKADAŞLAR.

3.AŞAMA:fifa diye bir dosya var db dosyası onu datanın içindeki cmn içine atıyoruz

4.VE SON AŞAMA: BELGELERİMDEKİ FİFA 08 DOSYASINI SİLİP BENİMKİYLE DEĞİŞTİRMELİSİNİZ AKSİ TAKDİRDE KADROLAR DEĞİŞMEZ .

İndirme Linki

Yazar hakkinda

Benim adım İsa Koç.

2 yorum: