19 Ekim 2018 Cuma

Dota 2 İndir

0
19:03:00

Hızlı Bakış

Ad: Dota 2

Çıkış Tarihi: 9 Temmuz 2013

Platform: Bilgisayar

İşletim Sistemi: Microsoft Windows

Lisans: Ücretsiz

Tür: MMORPG

Dil: Türkçe

Sürüm: v7.19d

Ek Paket: Bulunmuyor

Geliştirici: Valve

Yayımcı: Valve

Kurulum Türü: Setup

Dosya Türü: Exe

Dosya Boyutu: 15 GB

İndirme Seçenekleri: Steam



Genel Bakış

Dota 2 Nedir?
Dota 2, Valve doğrulusunda tasarlanan bedava bir çevrimiçi RPG oyunudur. İlk olarak 9 Temmuz 2013 tarihinde pazara sürülmüştür. Günümüzde Steam’deki en çok oynanan oyunlar arasındadır.

Dota 2’nin Hikayesi Nedir?
Dota 2 bir tür çevrimiçi RPG oyunudur. Oyunda karakterinizin becerilerini ve ekipmanlarını geliştirerek arenada başka oyunculara karşı çok daha kuvvetli olmaya çalışıyorsunuz. Dota 2’nin en büyük özelliği, bütün oyuncuların adil şartlarda mücadele etmesidir.

Dota 2’yi Ücretsiz Oynayabilir Miyim?
Evet. Dota 2 bedava bir oyundur. Oyunu bilgisayarınıza indirip kurduktan sonra hiçbir ücret ödemeden istediğiniz kadar oynayabilirsiniz.

Sistem Gereksinimleri

Gereksinim Seviyesi: Orta

İşletim Sistemi: Windows 7+

İşletim Sistemi Mimarisi: 32 – 64 Bit

İşlemci: İki Çekirdek – 2.8 GHz+

Bellek: 4 GB+

Ekran Kartı: 512 MB – DX9

Disk Alanı: 15 GB+

İndirme Linkleri

Yazar hakkinda

Benim adım İsa Koç.

0 yorum: